ONG-urile şi specialiştii în sănătate cer retragerea mascotei McDonalds, pentru ca restaurantele să nu mai atragă la fel de mulţi copii

clown mcdonald
clown mcdonald

Peste 550 de medici, specialişti în sănătate şi membri de ONG din Statele Unite au semnat o scrisoare deschisă în care cer retragerea de pe piaţă a mascotei Ronald McDonald, considerată cheia imaginii firmei, care atrage în special copiii americani.

Activiştii pentru protecţia consumatorului au lansat campania şi au trimis scrisoarea semnată de sute de profesionişti în domeniul sănătăţii, cerând firmei McDonald să nu îşi mai facă publicitate vizând copiii, scrie Mediafax.

Ei susţin că meniul oferit în restaurantele McDonalds a creat o generaţie de copii obezi şi o gaură în bugetul de sănătate al SUA.

Corporate Accountability International, grupul care se ocupă de campanie, urmăreşte convingerea firmei să retragă mascota Ronald McDonald, clovnul cu perucă roşie, organizând o serie de proteste şi trimiţând scrisoarea deschisă la toate ziarele din SUA.

Încă de la mijlocul anilor '60, McDonald's a angajat actori pentru a se costuma în clovnul prietenos ce apare la zilele de naştere ale copiilor şi la alte evenimente organizate în restaurantele firmei sau în afara lor. Clovnul a fost şi personaj de desene animante, iar conducerea McDonalds susţine că imaginea sa este la fel de cunoscută de copii ca şi Moş Crăciun.

Reprezentanţii companiei neagă că mascota ar fi o influenţă nocivă pentru copii şi susţin că promovează beneficiile unui stil de viaţă sănătos, fiind un "ambasador al binelui" ce susţine siguranţa copiilor, educaţia şi stilul de viaţă echilibrat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel