Operator de plajă din Mamaia: Am ÎNCHIS. Ne-au obligat să murim

Facebook ABADL
Facebook ABADL

Operatorii de pe plajele din Mamaia se plâng că odată cu lărgirea suprafeţei de nisip, dar şi înlocuirea nisipului fin cu scoicile, au scăzut drastic vânzările, dar şi interesul turiştilor pentru zonă. Unii operatori spun chiar că au fost nevoiţi să îşi închidă afacerile. 

„Mulțumim tuturor celor care ne-au călcat pragul în această vară și, cu părere de rău vă anunțăm că AM ÎNCHIS înainte de terminarea sezonului!!! Cu această ocazie „mulțumim“ ABADL (n.r. instituția care administrează plajele de pe litoral) pentru că ne-au obligat indirect să murim la scurt timp după ce am prins viață în acest sezon... lărgirea plajelor și nisipul înlocuit cu scoici, ne-au condus la „moarte“ rapidă și sigură!!!!“ - se arată în mesajul transmis pe Facebook de operatorul privat. 

Reamintim că, de la 1 iulie plajele din Mamaia și Năvodari, cele pe care au fost realizate lucrări de lărgire, au fost predate operatorilor privați. Astfel, aceștia au primit acordul să deschidă beach-baruri și să amplaseze șezlonguri, dar numai pe porțiunea de plajă veche, nu pe porțiunea lărgită. Mai exact, pe porțiunea înnisipată anul acesta pot sta doar turiștii cu cearceaf sau cu șezlongul propriu.

Din această cauză operatorii s-au ales cu amenzi din partea ABADL, scrie ziuaconstanta.ro

Patronatele, semnal de alarmă: Turiştii pleacă, în semn de protest 

Corina Martin, preşedintele de onoare al Asociaţiei Patronale RESTO din Constanţa, a vorbit într-un interviu exclusiv pentru DC NEWS, despre problemele cu care se confruntă operatorii de plaje din Mamaia odată cu lărgirea acestora, dar şi despre pierderile pentru litoralul românesc. 

"Pe plajele nou extinse, conform cu ce e scris în proiectul de extindere a plajelor depus şi realizat de Apele Române, timp de 5 ani nu e voie la activităţi comerciale acolo. Dacă cineva pune un şezlong, înseamnă că e gratis! Operatorii economici au voie să îşi pună şezlonguri doar pe plaje închiriate de la Apele Române, care sunt în spate. Şi oricum, şi asta e abia de la 1 iulie, pentru că până atunci nu li s-au predat plajele de la Apele Române. A fost un disconfort, pentru că plajele de pe litoral, din zona Mamaia, nu au fost posibile umbrele şi şezlonguri. De la 1 iulie s-a putut abia, le-au fost date înapoi sectoarele de plajă operatorilor, dar trebuie să se limiteze la sectorul închiriat. Acestea au rămas în spatele plajei extinse, iar pentru turişti e un disconfort major. 

Ce plajă poţi să te lauzi că ai, ca destinaţie marină, dacă tu, pe 200-250 m, nu poţi să montezi facilităţile normale pe care le aşteaptă un turist pe plajă, timp de 5 ani? Oamenii când au cumpărat vacanţe au ştiut că vor avea plajă, cu şezlong şi umbrelă, la hotelul unde au rezervat. Nimeni nu ne-a comunicat nouă decât foarte târziu, după ce a început sezonul, că nu vom avea cu şezlonguri şi umbrelă. Asta se traduce în nemulţumiri zi de zi, la recepţia hotelurilor. Asta înseamnă că e afectată toată destinaţia, clienţii sunt nemulţumiţi, postează pe reţelele de socializare şi asta înseamnă că la anul vor pleca în alte destinaţii, de pe litoralul românesc sau în alte ţări. 

Mulţi dintre turişti au plecat din Mamaia în semn de protest spre alte staţiuni de pe litoralul românesc. S-a ajuns în situaţia în care turiştii sună la hoteluri şi întreabă dacă hotelul este în zona de plajă mărită. Dacă răspunsul e afirmativ, refuză să mai achiziţioneze un sejur", a explicat Corina Martin pentru DC NEWS.

VEZI Plajele extinse, DEZASTRU pentru turism. Corina Martin: Turiştii pleacă, în semn de PROTEST. E afectată toată destinaţia

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel