Studiile Lenor arată că marea majoritate a oamenilor găsesc bucurie în lucrurile mărunte, cum ar fi momentele de destindere petrecute între cearceafuri parfumate, la finalul unei zile pline (1). Astfel, Lenor își propune să redefinească momentele de răsfăț, cu ajutorul parfumurilor sale inconfundabile, și să ofere consumatorilor cea mai intensă prospețime de până acum și catifelare pe bază de plante.
Balsamurile Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor de pretutindeni mici momente de plăcere și răsfăț, fie că este vorba de așternuturile proaspăt spălate sau de confortul și catifelarea hainelor care îți ating pielea. Ținând cont de dorințele și nevoile acestora, oamenii de știință de la P&G au dezvoltat o nouă formulă care asigură țesăturilor prospețime și mai intensă, de lungă durată și catifelare oferită de ingrediente din plante. Astfel, noul Lenor, prin formula inovatoare, reduce, în același timp, impactul asupra mediului.
Un strop de prospețime în fiecare zi
Cheia prospețimii de lungă durată a noului balsam Lenor constă în două inovații:
• Optiscent™ – o tehnologie revoluționară care aduce îmbunătățiri la nivel de prospețime, folosind doar ingrediente esențiale, astfel încât consumatorii să se poată bucura mai mult de parfumul pe care îl iubesc.
• Softpore – tehnologia Lenor care îmbunătățește modul în care mirosul proaspăt este transferat în țesături, hainele păstrându-și notele parfumate chiar și în cicluri de spălare rapidă și în apă rece, încurajând iubitorii balsamului Lenor să folosească cicluri scurte pentru economisirea energiei.
Și catifelare pe baza de plante!
Încă de la apariția primelor produse Lenor, găsirea soluțiilor pentru a le oferi consumatorilor o stare de bine a fost o misiune constantă. Acum, întreaga gamă Lenor oferă materialelor catifelare, folosind o formulă bazată pe extracte naturale din plante, un mix de uleiuri atent selectate pentru a oferi hainelor cea mai delicată îngrijire. Mai mult decât atât, prin combinarea celei mai intense prospețimi de lungă durată cu catifelarea pe bază de plante, Lenor a redus emisiile de dioxid de carbon la fiecare ciclu de spălare.
Ca parte a aceleiași misiuni, Lenor se asigură că fiecare ingredient este atent selectat, iar întreaga gamă este testată dermatologic (2).
Noua formulă Lenor oferă consumatorilor, pe lângă prospețimea de lungă durată, o selecție de note parfumate florale. Noua gamă vine cu două noi arome:
• Hibiscus & Bujor: pentru o experiență de prospețime florală unică.
• Floare de lime & Sare de mare: o combinație de prospețime datorată notelor fresh și catifelate de floare de lime și notelor clare și fine de sare de mare.
Mai mult decât atât, ambalajul sticlelor de balsam Lenor joacă un rol fundamental în ciclul de viață al produsului, motiv pentru care atenția și eforturile mărcii sunt îndreptate spre dezvoltarea ambalării circulare și inteligente: sticlele transparente de balsam sunt deja complet reciclabile.
Specialiștii Lenor lucrează și la modificarea sticlelor colorate pentru a maximiza procesul de reciclare la nivelul tuturor gamelor Lenor. Sticlele transparente de balsam deja folosesc 100%* rășină reciclabilă (PCR), un material care provine din plasticul reutilizat de la produse folosite de consumatori sau companii. Până în anul 2023, toate gamele de balsam Lenor vor avea sticle complet realizate din rășină reciclată, prin urmare, niciun plastic nou nu va mai fi utilizat pentru a produce sticlele de balsam.
* Exceptând capacul & eticheta
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.
(1) Cercetarea Bursts of Freshness a fost realizată de Ketchum Research and Analytics, în numele Lenor. Un total de 4003 consumatori cu vârste cuprinse între 25 și 65 de ani au fost chestionați în Marea Britanie, Germania, Franța și Italia. Lucrările de teren s-au desfășurat în perioada 27 octombrie - 2 noiembrie 2021 și au fost realizate de Vitreous World.
(2) Pentru producția din Europa de Vest, Lenor utilizează deja energie electrică 100% ecologică în producția sa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News