Moschino, producătorii păpușilor Barbie, au dat lovitura cu lansarea unei linii noi de păpuși, de data aceasta pentru băieți.
Publicitate
Lansarea unei reclame la o linie noua de papusi nu pare să fie ieșită din comun. Însă, în noua reclama a păpușilor Barbie, alături de doua fetite, in cadru aapare un baiat, imagine cu care, pana acum, nu ne-a obisnuit niciun producator de papusi. Toti trei sunt incantati de noua colectie Mattel: "She's so fierce!", spune baiatul increzator, facand referire la una dintre papusile din colectie. Mai mult decat atat, o accesorizeaza pe aceasta cu o geanta, potrivit rtv.net.
Se pare ca ideea a apartinut designerului celor de la Moschino, Jeremy Scott. Cel din urma a confectionat hainele noii colectii si, in urma cu ani buni, intrebat fiind de motivul pentru care a ales sa devina designer, acesta a recunoscut franc: "Papusile Barbie m-au inspirat. Ele au fost muzele mele. Eram mic, dar atunci cand m-am jucat cu o papusa, am stiut ce vreau sa fac mai departe". Iar baietelul a carui aparitie surprinde in reclama ar fi copia fidela a lui Jeremy Scott din perioada copilariei.
Impactul reclamei si, implicit, al aparitiei unui pusti in aceasta a fost cu mult peste asteptarile producatorilor. Potrivit celor de la The International Business Times, noua colectie de papusi a fost epuizata in mai putin de o ora: "Speram ca aceasta reclama sa le spuna copiilor un singur lucru: joaca-te. Cu papusi, cu masinute, nu conteaza. Daca esti baiat, nu inseamna ca nu te poti juca cu papusile", s-a aratat intr-un comunicat Mattel, venit dupa succesul reclamei.
150 de dolari a costat o papusa realizata de Mattel in colaborare cu italianul de la Moschino. Jeremy Scott mai este cunoscut datorita asocierii cu vedete precum Katy Perry si Miley Cyrus.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu