Parcarea Park&Ride de la Străulești, gratuită pentru cei care au abonament de metrou

Parcarea de tip Park&Ride de la Terminalul Multimodal Străulești devine gratuită pentru călătorii care au un abonament Metrorex.

Metrorex informează că, începând cu data de 01.06.2021, parcarea de tip Park&Ride de la Terminalul Multimodal Străulești devine gratuită, pentru călătorii care au un abonament Metrorex valabil (inclusiv de 1 zi) şi doresc să parcheze autoturismul în interiorul acesteia.

Facilitatea vine în sprijinul conducătorilor auto care doresc să călătorească prin București cu metroul, oferindu-le un spațiu modern și sigur în care să parcheze autoturismele. Gratuitatea oferită deținătorilor de abonamente pentru locul de parcare se aplică zilnic, în intervalul 06:00–23:00.

În cazul depășirii orei 23:00, se aplică tariful normal de 0,5 lei/oră pentru întreaga perioadă de staționare.Terminalul Multimodal Străulești a fost dat în folosință în noiembrie 2018 și oferă publicului călător multiple facilități, precum: acces la transportul cu metroul, la transportul local public de suprafață (STB), parcare de tip Park&Ride, săli de așteptare și este prevăzut cu scară rulantă, lift și trotuar mobil pentru a facilita accesul direct în stația de metrou Străulești, informează Metrorex.

Cătălin Drulă, critici la adresa M6: „Densitatea zonei este cea mai mică, sunt păduri acolo”

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a făcut declarații despre proiectele de noi linii de metrou, într-o conferință de pe Centura Capitalei. Vorbind despre Magistrala 6 care unește stația 1 Mai de Aeroportul Otopeni, ministrul Drulă a semnalat că există mai multe hibe ale proiectului. Printre acestea se numără faptul că nu există o conexiune cu Terminalul 2, ceea ce ar implica un drum suplimentar cu autobuzul. „Se pune problema dacă această investiție de 700 de milioane de euro este utilă în această formă, mai ales că Bucureștiul are nevoie de alte linii de metrou”, a transmis Drulă, din Sudul Bucureștiului.

Liniile M4 și M5 trebuie continuate. Ar fi necesară și M7 care unește Colentina și Rahova

„Așa cum ne-au spus și primarii de sector, dar și primarul general al municipiului, este vorba de linia M5 care traversează de la Vest la Est Bucureștiul, este vorba despre continuarea de la Gara de Nord spre Sud a liniei M4, chiar și de linia M7, acea diagonală din Colentina până în Rahova. Toate acestea sunt linii care unesc cartiere cu densitate mare de oameni. Densitatea zonei de la Tokyo la Aeroportul Otopeni (n.r., Magistrala 6) este cea mai mică din interior din București, sunt păduri acolo.

Toate aceste lucruri ridică semne de întrebare asupra fezabilității. O linie de metrou nu costă doar construcție, costă operarea foarte mult. Linia cea deschisă în Drumul Taberei ne costă 175 milioane pe an, recuperăm 25 de milioane din bilete. Deci, 150 milioane este subvenție și cred că trebuie să investim cu cap”, a mai spus ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel