Un specialist în Științele Educației atrage atenția asupra unei situații prezente în sistemul educațional, în contextul în care școala de astăzi trece prin transformări în încercarea de a se găsi noi soluții pentru o educație corespunzătoare a generației adulte de mâine.
Pentru acei părinți și educatori care se întreabă dacă este școala potrivită pentru elevii noștri, profesorul doctor Ion-Ovidiu Pânișoară, Director, Departamentul de Formare a Profesorilor, la Universitatea din București, aduce în atenție stilurile de învățare ale elevilor.
Astfel, McCarthy și O'Neill-Blackwell (2007) preluând MBTI-ul și stilurile de învățare oferit de căte Kolb vorbesc despre patru stiluri de învățare:
1. Stilul 1: Imaginativul: caută înțelesul a ceea ce învață, „absoarbe" realitatea, este curios (întrebarea care îl caracterizează este „De ce?") și învață în momentul în care ascultă și împarte idei cu ceilalți.
2. Stilul 2: Analiticul: caută fapte, tinde să critice informația și să găsească date, învață bine când ascultă și privește (întrebarea care îl caracterizează este „Ce?")".
Citește continuarea pe performante.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News