Politologul Cristian Pârvulescu consideră că această campanie electorală se distinge de cele care s-au desfășurat după 1989, fiind cea mai comică, grație consultanților electorali care i-au redus pe politicieni la rolul de Cațavencii Farfuridi.
"Am văzut toate campaniile din 1990 încoace, iar din 2000 monitorizez campanii. Vreau să vă spun că este cea mai simplistă și comică campanie din câte au existat. Este comică pentru că personajele politice interpretează roluri comice. Consultanții electorali i-au redus la politicieni la rolul de Cațavencii Farfuridi și asta vedem în fiecare zi. Campania, chiar și aceasta pentru europarlamentare, se desfășoară între un președinte și un candidat la alegerile prezidențiale, nicio temă europeană nu este luată în discuție. Mai mult decât atât, așa zisele teme europene sunt toate teme naționale, iar sloganurile sunt de un naționalism incredibil. Este o campanie care nu poate să incite alegătorul la alegeri și dacă mă întrebați nu cred că partidele vor să aducă oamenii la vot. Fiecare încearcă să își controleze electoratul fidel, toată lumea mizează pe administrația locală, pe primari, iar bătălia este una fără miză" a declarat Cristian Pârvulescu, scrie stiripesurse.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Anca Murgoci
de Anca Murgoci