Jurnalistul Val Vâlcu a vorbit despre Pasajul Domnești, care fost complet blocat astăzi, în prima dimineață aglomerată de după inaugurare.
Val Vâlcu a vorbit, la Realitatea Plus, despre Pasajul Domnești, care fost complet blocat astăzi, în prima dimineață aglomerată de după inaugurare. Potrivit jurnalistului, era mai bine dacă în acea zonă se construia un simplu pod. De altfel, Val Vâlcu remarcă faptul că în țară există și alte lucrări similare prost făcute.
"Din 1988, de când am carnet, trec DN1 peste linia de tren, barieră - e drept că acum au rezolvat problema cu traficul feroviar, este mai redus, trenurile vin mai rar, dar acolo era atât de simplu să faci un pod... Domnule, e DN1! Adică, până la urmă, ține loc de autostradă, că nu avem să treacă munții. Ce să ne mai complicăm, aici, că trebuie să descarce pe centură, să vină pe partea cealaltă să treacă sătenii? Nu avem ce discuta.
La Căldărușani, dacă vă duceți la mănăstire - ceea ce vă recomand, e în plin proces acum de restaurare, de recondiționare - e ușor. De pe autostradă ajungi lângă Căldărușani. Când te întorci, mai erau mult spus 100 de metri ca să fie legată de autostradă. Hai să zicem 75 de metri. Domnule, ăia nu sunt făcuți. Te trimite tocmai pe nu știu unde ca să ajungi pe autostradă... Chestii din astea neterminate. E plină țara de din astea...", a declarat Val Vâlcu, la Realitatea Plus.
Încă din prima dimineață aglomerată de după inaugurare, sensul giratoriu s-a blocat. Sute de mașini au congestionat noua intersecție, iar oamenii blocați în autoturisme, pe șoseaua de coșmar de la marginea Bucureștiului, au luat cu asalt grupurile de pe rețelele de socializare.
Mii de reacții și sute de comentarii au acompaniat o poză postată astăzi, la ora 7:30, pe grupul Info Trafic București/Ilfov. Autorul a transmis că a făcut 50 de minute din Cartierul Latin până să ajungă în giratoriul suspendat.
Un alt șofer spune că toată aglomerația s-a mutat de la bariera de la Domnești pe pasaj. Un altul i-a răspuns: 'Într-un fel, e bine, se vede în ce parte e mai liberă centura". Până la urmă, mulți argumentează că acesta a fost scopul inițial al lucrării de infrastructură, decongestionarea șoselei de ocolire a Capitalei. Însă, problemele s-au mutat doar la următoarea intersecție, iar pe sensul de circulație spre Chiajna ar fi fost la fel de aglomerat ca înainte. În schimb, în sens opus, nu au mai existat aceleași blocaje.
„Așa o să fie în fiecare dimineață, ce să faci dacă au închis circulația pe sub pod. Se mai fluidiza puțin. Cel ce mergea spre București mergea pe pod, cel ce intra pe centură ori pe sub, ori pe sus... așa stăm toți suspendați pe giratoriu”, a mai explicat un utilizator.
Umorul nu va lipsi niciodată
„Să mai construiască un pasaj la pasaj”, a sugerat unul dintre comentatorii la postare. „Completează testul dinamic. Pardon, static!”, a mai glumit un altul.
Unii spun că proiectul giratoriului suspendat este făcut după realitatea de acum 10 ani, iar construcțiile apărute ulterior au mărit considerabil numărul de autoturisme care circulă prin intersecție. „Păi, au făcut pasajul, dar înainte și după pasaj nu e tot aglomerație?”, a explicat un șofer, în timp ce un altul a spus că problema s-a mutat la semaforul de pe strada Brașov din București. Vezi mai mult AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News