Pățania unui bărbat. Avea doar 1 euro în cont, dar s-a trezit, peste noapte, cu 140.000. Banca i-a spus să-i păstreze

Pățania unui bărbat. Avea doar 1 euro în cont, dar s-a trezit, peste noapte, cu 140.000. Banca i-a spus să-i păstreze / Foto: Pixabay
Pățania unui bărbat. Avea doar 1 euro în cont, dar s-a trezit, peste noapte, cu 140.000. Banca i-a spus să-i păstreze / Foto: Pixabay

Un bărbat cu 1 euro în cont s-a trezit, peste noapte, cu 140.000.

Un bărbat din Marea Britanie a fost șocat atunci când în contul său au apărut din senin 122.000 de lire sterline - pe care, timp de 24 de ore, a crezut că îl poate păstra, scrie bristolpost.co.uk. Urslaan Khan, în vârstă de 41 de ani, a fost nedumerit când a văzut suma uriașă într-un cont în care anterior avea doar o liră.

Banca i-ar fi spus că banii sunt ai lui

El spune că a informat imediat Gatehouse Bank despre banii care i-au intrat în cont, dar reprezentanții băncii i-ar fi spus că banii sunt ai lui, lăsându-l încântat.

Totuși, banca și-ar fi dat seama apoi de eroare și, o zi mai târziu, i-a cerut lui Urslaan să returneze banii. Bărbatul a plătit totul înapoi luni, 2 octombrie.

"Aveam o liră sterlină în contul meu de economii. Stabilisem un ordin permanent, prin care 200 de lire sterline trebuiau să ajungă din contul de economii în contul meu curent. Dar nu aveam banii necesari pentru a face acest lucru. Așa că, atunci când s-a întâmplat, m-am dus să-mi verific soldul, iar acesta indica 122.000 de lire sterline", a spus bărbatul.

"Nu numai că mi-au pus banii în cont, dar mi-au permis chiar să îi transfer în contul meu Barclays", a precizat Urslaan.

"Se pare că această persoană trebuie să aibă două conturi - contul A și B. Banca ar fi trebuit să ia bani din contul A și să-i pună în B. Dar undeva de-a lungul liniei a ajuns în contul meu - contul Z", a mai spus el.

"Le-a luat 24 de ore să își dea seama de greșeala lor"



Urslaan a trimis banii înapoi după ce a vorbit cu cei de la bancă.

"Aș fi fost aranjat pe viață dacă i-aș fi păstrat. Dar, dacă aveam de gând să păstrez banii, nu aș fi spus nimănui. Am luat inițiativa de a-i face conștienți de acest lucru. Am fost pus în așteptare de trei ori - doar pentru a fi asigurat că nu există niciun motiv de îngrijorare. Și le-a luat 24 de ore să își dea seama de greșeala lor", a adăugat bărbatul.

Gatehouse Bank a spus că nu poate comenta conturile individuale ale clienților.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel