București, 6 septembrie 2024. În pragul noului an școlar, părinții se pregătesc intens pentru a-și echipa copiii cu tot ce au nevoie pentru un start reușit. eMAG vine în întâmpinarea lor cu o ofertă de peste 640.000 de produse pentru școală, iar cele mai căutate în această perioadă sunt rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu funcție de localizare și dispozitivele anti-pierdere. Pentru un ghiozdan complet echipat, clienții eMAG plătesc, în medie, aproximativ 400 de lei, în timp ce pentru o comandă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte sau accesorii pentru copii valoarea medie a unei comenzi este de aproape 150 de lei.
„Tot mai mulți părinți aleg să cumpere online cele necesare pentru întoarcerea la școală a copiilor, datorită gamei extinse, a prețurilor avantajoase și pentru că îi ajută să economisească timp prețios. Ca în fiecare an, venim în sprijinul lor, împreună cu partenerii noștri din Marketplace, cu o ofertă de sute de mii de produse, aproape toate cu livrare gratuită prin Genius. De la rechizite și îmbrăcăminte, la laptopuri sau ceasuri smart, părinții găsesc la noi tot ce au nevoie pentru pregătirea copiilor pentru școală. Nu în ultimul rând, avem pentru ei soluții flexibile de plată care îi ajută să resimtă mai puțin presiunea pe care cheltuielile cu începutul de an școlar o pot pune pe bugetul familiei”, a declarat Mircea Tomescu, chief marketing officer eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Peste două milioane de clienți eMAG pot achita cumpărături de până la 10.000 de lei printr-una din metodele flexibile de plată disponibile în My Wallet, de la plata în 30 de zile, la plata în patru, 12, 24 sau 36 de rate.
Printre cele mai cumpărate articole de fashion pentru copii în ultima săptămână din august se regăsesc diverse modele de încălțări sport și teniși, dar și accesorii precum ceasuri inteligente. De altfel, comenzile de ceasuri pentru copii cu funcție de localizare au crescut cu aproape 9% în ultima săptămână din august față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce dispozitivele anti-pierdere au înregistrat o creștere de 12,6% în același interval.
În ce privește rechizitele, comenzile pentru instrumente de scris sunt de două ori mai mari anul acesta, în ultima săptămână din august, față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșteri se înregistrează și la ghiozdane, penare, caiete, articole pentru pictură și desen, dar și instrumente pentru geometrie, table sau cretă. Ghiozdanele și penarele cu personaje precum Lilo & Stitch, Minecraft, Spider-Man, LEGO, Patrula Cățelușilor și Frozen sunt printre cele mai populare.
Până pe 8 septembrie, clienții eMAG pot beneficia de reduceri de până la 25% la ghiozdane.
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu