Cumpărăturile generate de începerea noului an şcolar cresc vânzările retailerilor online cu 20-25%, iar telefoanele, laptopurile, tabletele, multifuncţionalele, sistemele PC, componentele pentru PC şi televizoarele se află pe lista celor mai comercializate produse, potrivit unei analize realizată de către o companie românească specializată în comerţul electronic.
"Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preţ scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru şcoală. Ne aşteptăm, şi anul acesta, la o creştere de 20-25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar', declară Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Începând cu data de 26 august şi până pe 8 septembrie, retailerul online va derula campania "Back to School', cu reduceri de până la 70% la peste 3.500 de produse.
Astfel, până la începerea şcolii, consumatorii pot achiziţiona calculatoare recondiţionate la preţuri care pornesc de la 199 de lei, laptop-uri Asus cu preţuri de la 1.699 lei, laptopuri Lenovo la 1.499 lei, tablete de la 299 lei, multifuncţionale mai ieftine cu 30% şi calculatoare la preţuri reduse cu 30%.
evoMAG, companie din industria de comerţ electronic, fondată în anul 2005, comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Site-ul este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar mai mult de 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News