Peste 200 de coloane din statiile de metrou din Bucuresti au fost decorate cu bannere ce anunta apropierea inceperii Festivalului International ”George Enescu”. Actiunea de “imbracare” a coloanelor a demarat pe 22 iunie si s-a incheiat pe 24 iunie.
In total 35 de statii Metrorex afiseaza materialele publicitare, printre care Piata Romana, Piata Unirii, Eroilor si Universitate. Fruntase la capitolul numarului de bannere sunt statiile Timpuri Noi cu 16 bannere si Mihai Bravu, Aurel Vlaicu, Nicolae Grigorescu, Republica, Basarab, Pacii, Anghel Saligny si Nicolae Teclu, fiecare cu cate 8 bannere.
Actiunea inedita a fost realizata cu sprijinul Spectacular Group of Companies, partener al Festivalului International “George Enescu”. Spectacular Group of Companies este una dintre cele mai importante firme de publicitate din Romania, specializata in publicitatea Outdoor (cunoscuta si ca Out-of-home advertising - OOH).
A XX-a editie a Festivalului Internaţional “George Enescu” are loc intre 1 şi 25 septembrie 2011 în Bucureşti dar şi în Cluj-Napoca, Sibiu şi Timişoara.
Pentru mai multe informatii despre Festivalul International George Enescu puteti accesa site-ul www.festivalenescu.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News