PSA Peugeot Citroen analizează lansarea unei mărci ieftine în Europa şi, dacă o va face, maşina va fi vândută doar pe internet.
“Va fi cu siguranţă o ruptură, mai ales în ceea ce priveeşte distribuţia” a declarat, la Salonul Auto de la Geneva, Jean-Marc Gales, director în cadrul PSA. Pentru el, internetul este mediul preferat la ora actuală, pentru cumpărătorii şi vânzătorii de maşini de ocazie. “Sunt sigur că o nouă marcă va folosi tehnicile moderne de comunicare mai mult decât până acum” a spus oficialul PSA, în opinia căruia vânzările prin internet vor scădea puternic costurile de distribuţie, informează realitatea.net.
“Există deja o piaţă low-cost, care este în competiţie cu cea a maşinilor de ocazie” apreciază Gales. PSA încearcă să intre pe această piaţă, pe care Renault are rezultate excelente cu marca Dacia, dar maşina grupului nu va nici un Peugeot, nici un Citroen. “Pentru a obţine o gamă de preţ adecvată, aceste maşini vor fi fabricate în afara Europei. Nu s-a decis încă unde, dar această maşină nu va fi vândută în actuala reţea de showroom-uri Peugeot şi Citroen” a spus Gales.
Alianţa Peugeot-Citroen studiază de mai multă vreme lanasarea unei maşini low-cost, împreună cu chinezii de la Changan, iar presa frannceză se întreabă dacă, după modelul Logan, maşina low-cost va fi re-exportată pe pieţele occidentale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News