Fostul Twitter pierde milioane de dolari!
Platforma X și Elon Musk se confruntă cu pierderi financiare semnificative! Conform unui document intern emis de echipa de vânzări a platformei X, se estimează că pierderile companiei, generate de oprirea publicității pentru mai multe branduri, ar putea ajunge la aproximativ 75 de milioane de dolari până la finalul acestui an, transmit cei de la profit.ro. În ciuda acestor estimări, compania încearcă să minimalizeze gravitatea situației prin declararea oficială că suma reală în pericol este de doar 11 milioane de dolari. Aceleași documente interne indică faptul că peste 200 de companii au suspendat sau urmează să suspende campaniile lor publicitare pe platforma respectivă.
Pe lângă IBM, Apple și Disney, care și-au suspendat deja campaniile publicitare pe X de mai bine de o săptămână, documentul intern evidențiază și alte companii care și-au sistat campaniile, printre care se numără Airbnb, Amazon, Coca-Cola și Microsoft.
Problemele s-au accentuat pentru platforma X și Elon Musk după ce acesta a susținut recent o teorie a conspirației antisemite, adăugându-se altor mesaje postate anterior în susținerea ideilor de extremă dreaptă. Acest moment delicat survine în ultimul trimestru al anului, care, în mod normal, reprezintă cel mai profitabil pentru companie.
În al patrulea trimestru al anului 2021, ultimul trimestru cu Elon Musk la conducerea Twitter, veniturile platformei au atins 1,57 miliarde de dolari, din care aproape 90% proveneau din publicitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu