Răzvan Cuc, ministru al Transporturilor în Guvernul Dăncilă, este invitatul zilei la interviurile DC NEWS şi DC NEWS TV.
Acesta va discuta, într-un interviu cu analistul politic Bogdan Chirieac, despre banii care vor veni în România din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, despre construirea de autostrăzi şi obstacolele care pot interveni, dar şi despre moţiunea de cenzură anunţată de PSD împotriva Guvernului Cîţu.
Interviul va fi difuzat LIVE pe DC NEWS, DC NEWS TV, dar şi pe paginile de Facebook şi Youtube ale celor două site-uri marţi, 8 iunie 2021, de la ora 12:15. Rămâneţi alături de noi!
"PNRR este o iluzie în mâna unor șmecheri care se pregătesc să „palmeze” banii pentru redresarea României! Iar pe ce nu pot pune ei mâna – să se aleagă praful!
Au ținut departe de ochii lumii atât planul, cât și anexele sale. Au orientat fiecare proiect către buzunarele larg deschise ale celor care îi susțin. Dintr-un plan național, au făcut unul politic. Iar după ce că l-au făcut cu dedicații, l-au făcut și prost!
Orice proiect de infrastructură are trei etape mari: studiile de fezabilitate, proiectarea și execuția. În PNRR ar fi trebuit prevăzute proiecte mature, adică proiecte cu studiile de fezabilitate încheiate. Nici vorbă de așa ceva în planul cabinetului Cîțu", a scris Răzvan Cuc pe Facebook.
"În loc să termine linia de metrou de la stația 1 Mai la Otopeni, au inclus în PNRR construcția metroului de la Cluj-Napoca. Licitația pentru linia și cele șase stații de metrou care să ducă la aeroportul Otopeni s-a desfășurat în 2019. S-au înscris mai multe companii pentru acest obiectiv de infrastructură. Nici până azi Ministerul Transporturilor nu a fost capabil să anunțe câștigătorul și să atribuie contractul! O rușine!
Moldova este o regiune care este practic abandonată! Oricâte postări pe Facebook ar face ministrul sau circarii din această coaliție toxică de la guvernare, Autostrada Unirii (Târgu Mureș – Iași – Ungheni) nu se va putea face. Proiectul acesteia a fost inclus în PNRR integral, iar încheierea studiilor de fezabilitate va mai dura cel puțin doi ani. Proiectele din PNRR trebuie finalizate integral până la sfârșitul anului 2026. Nu este suficient timp, iar gașca dlui Cîțu știa acest lucru. Dar nu-i pasă!
Când s-a făcut Masterplanul pentru transporturi, acesta a fost dezbătut în toate comisiile Parlamentului. Toată puterea și opoziția au contribuit la realizarea acestuia. Acum, guvernul a lucrat în secret, a făcut doar ceea ce a crezut de cuviință și veți vedea cum ratăm obiectivele din PNRR unul după altul doar pentru că o coaliție toxică, una care s-a suit cu genunchii pe speranțele românilor, are interese proprii, nu naționale.
PNRR nu ar fi trebuit să aibă culoare politică. Ar fi trebuit să fie un plan de redresare al societății românești în ansamblul ei. Suntem în fața unei ambiții politice a unei coaliții absurde. Suntem în fața unui guvern care nu vede în PNRR decât oportunitatea de a dirija bani spre firmele apropiate de partidele care îl compun. Din păcate, suntem în situația gravă de a rata o mare oportunitate pentru dezvoltarea României. Acest lucru se numește trădare!", a mai scris acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News