Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România (UNSAR) a lansat miercuri campania #ANTIGHINION, prin care oamenii superstiţioşi sunt îndemnaţi să-şi încheie poliţe de asigurare.
Campania pune în lumina reflectoarelor superstiţiile, pe care le consideră o parte a cotidianului şi, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să îşi explice neprevăzutul şi să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate "ghinionul" şi urmările sale, potrivit Agerpres.
"Numitorul comun este că atât superstiţiile, cât şi asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deşi orice măsură de protecţie este binevenită, ca specialişti în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiţionale cu o poliţă de asigurare. O soluţie verificată şi testată, care ne poate oferi protecţia de care avem cu adevărat nevoie", a declarat Alexandru Ciuncan, directorul general al UNSAR.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu