Presiunea semnării contractului de privatizare a CFR Marfă a fost pusă asupra premierului Victor Ponta încă din momentul în care președintele Traian Băsescu a pus condiția ca acesta să rămână la interimatul Ministerul Transporturilor 45 de zile. Premierul a explicat atunci că nu are cum să semneze el privatizarea în condițiile în care termenul pentru CFR Marfă era de 60 de zile. Miercuri, partidul președintelui îi cere premierului să semneze privatizarea CFR Marfă sau să plece.
"Partidul Mişcarea Populară îi cere premierului Victor Viorel Ponta, ministru interimar al Transporturilor, să semneze contractul de privatizare a CFR Marfă, denumită chiar de el 'cea mai de succes privatizare'", se arată într-un comunicat de presă, semnat de Eugen Tomac, președintele PMP. El atrage atenția că interimatul se apropie de sfârșit și îl întreabă pe Victor Ponta: "Ce ascunde această privatizare, domnule prim-ministru? E ceva putred în privatizarea făcută de inculpatul Fenechiu de nu vreţi să vă asumaţi răspunderea? De ce aţi lăsat să treacă atâtea zile până aţi publicat Hotărârea de Guvern privind privatizarea CFR Marfă în Monitorul Oficial? De ce încă tergiversaţi semnarea contractului?".
Tomac mai scrie că premierul a avut o singură realizare la Transporturi, numirea unui penal, Ovidiu Silaghi, care să înlocuiască un altul, Relu Fenechiu.
"Dacă domnul prim-ministru nu îşi poate asuma răspunderea pentru privatizarea pe care el însuşi a lăudat-o, atunci nu mai are la dispoziţie decât demisia.", conchide președintele PMP.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu