O analiză realizată de TreeWorks, prin intermediul serviciului de monitorizare social media Zelist Monitor, relevă modul în care a explodat popularitatea lui Klaus Iohannis în mediul online după ce acesta a fost ales președinte al României.
În cadrul cercetării efectuate pentru capital.ro au fost luate în considerare menționările din toate canalele de social media monitorizate de Zelist Monitor (Facebook, Twitter, Instagram, Google +, Youtube, LinkedIn, Ask.fm, forumuri, bloguri, presă online). Perioada de analiză a fost 16 – 25 noiembrie 2014.
Iată cele mai relevante rezultate ale cercetării:
În perioada 16 noiembrie – 25 noiembrie 2014, numele președintelui ales al României, Klaus Ioahnnis, a fost menționat în social media de 202.878 de ori.
Cele mai multe apariții s-au înregistrat pe paginile publice de Facebook (52,8%), în agregatoarele de presă (13,3%), în presa online (10,2%), pe Twitter (8,4%) și pe Ask.fm (8%).
Cele 202.878 de menționări ale lui Klaus Iohannis au înregistrat un număr estimat de 741.271.000 de impresii (afișări). 85% dintre acestea (63.640.000 de impresii) provin de pe Facebook, iar 10%, din presa online (7.583.000 de impresii).
Cine a vorbit cel mai mult despre Iohannis
Pentru analiza socio-demografică au fost luate în considerare doar sursele social media care prezintă astfel de date, adică blogurile și conturile de Twitter.
Între 16-25 noiembrie, numele lui Klaus Iohannis a fost menționat mai mult de către femei (56,7%) decât de bărbați (43,3%). Cei mai mulți dintre emitenți au vârsta cuprinsă între 30 și 34 de ani (74,8%).
Din punct de vedere al distribuției geografice, cel mai mult s-a vorbit despre Klaus Iohannis în București (71,8%).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu