Poşta Română, în ajutorul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca

Posta Romana
Posta Romana

Poşta Română va livra medicamente şi materiale sanitare pentru pacienţii aflaţi în evidenţa ambulatoriilor integrate ale Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca, ca urmare a unui acord de colaborare încheiat cu unitatea medicală, informează operatorul poştal într-un comunicat transmis miercuri.

Potrivit sursei citate, trimiterile vor ajunge la uşa pacienţilor prin serviciul StaiAcasă Plus al Poştei Române care permite clienţilor persoane juridice publice sau private, livrarea 'door-to-door' a comenzilor către clienţi, iar toate pachetele vor fi ambalate şi transportate conform recomandărilor producătorilor/distribuitorilor de materiale sanitare, în timp ce acolo unde necesită condiţii de frig la transport, vor fi preluate în lăzi frigorifice.

'Cu acest serviciu nou al Poştei Române produsele comandate pot fi livrate direct la adresa indicată de client, prin intermediul reţelei companiei (...) Salariaţii poştali vor contacta destinatarul, indicând intervalul orar pentru livrare şi vor face livrarea la adresa indicată. Destinatarul confirmă primirea prin semnatură pe formularul AWB, iar angajatul nostru încasează suma de 15 lei (fără TVA), contravaloarea taxei de distribuire, fie cu numerar, fie cu POS', precizează Compania Naţională Poşta Română.

Medicamente şi materiale sanitare pentru Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj Napoca

Prin intermediul acordului de colaborare încheiat între Poşta Română şi Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj Napoca, operatorul naţional de servicii poştale va livra medicamente şi materiale sanitare pentru pacienţii aflaţi în evidenţa ambulatoriilor integrate ale spitalului şi care sunt incluşi în programele naţionale ale Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Cluj (Programul Naţional al bolilor neurologice - scleroză multiplă, Programul Naţional al bolilor endocrine, Programul Naţional pentru boli rare - epidermiloză buloasă, Programul Naţional de Diabet).

'Pentru funcţionalitatea acestui nou serviciu pus de la dispoziţie de Poşta Română, operatorul naţional de servicii poştale a format echipe dedicate acestui tip de activitate. Toţi angajaţii Poştei Române au fost instruiţi în conformitate cu măsurile de prevenire şi limitare a răspândiri a virusului COVID-19 transmise de către Ministerul Sănătăţii. Aceştia vor păstra distanţa de 2 metri faţă de persoanele aflate la domiciliu sau în autoizolare cărora urmează să li se distribuie alimentele.

'Nu vor intra în locuinţa clienţilor'

De asemenea, nu vor intra în locuinţa clienţilor, distribuirea realizându-se la uşă/poartă. Factorii poştali dedicaţi care distribuie comenzile de alimente către beneficiarii aflaţi la domiciliu, sunt echipaţi cu măşti şi mănuşi. Totodată, flota auto dedicată cu care se realizează distribuirea de alimente este dotată cu dezinfectant de mâini şi cu dezinfectant de suprafeţe', precizează sursa citată.

Poşta Română, operatorul naţional din domeniul serviciilor poştale cu cea mai mare acoperire, se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%). Compania deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11 milioane de trimiteri poştale. În prezent, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi mai mult de 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel