Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române, a explicat modul în care compania s-a pliat pe nevoile oamenilor şi ale instituţiilor în timpul pandemiei de coronavirus.
Horia Grigorescu a declarat că Poşta Română are un potenţial uriaş de dezvoltare pe zona de curierat.
"Noi am încercat şi ne-am pliat mai ales pe nevoile care au apărut în perioada aceasta de pandemie, când toată lumea era în izolare la domiciliu, şi am accelerat cât mai mult dezvoltarea serviciilor de curierat. Cum am făcut acest lucru? În primul rând ne-am recalibrat logistica pe care o avea la dispoziţie această sucursală specială a noastră, Prioripost.
Am încercat să alocăm resurse suplimentare tocmai pentru a creşte calitatea şi volumele pe care putem să le procesăm pe zona de curierat. În continuare ne vom dezvolta din ce în ce mai mult pe această zonă, am lansat inclusiv în timpul pandemiei un produs ’Stai acasă’ care s-a axat pe următoarele trei paliere: instituţii publice, marii retailieri şi palierul farmaciilor. Iar din aceste tatonări pe care le-am avut, am sesizat o nevoie a micilor antreprenori locali care, în perioada de pandemie, nu mai aveau canalele de desfacere pe care le aveau în mod uzual. Noi am încercat să ne adresăm inclusiv acestor antreprenori", a explicat Horia Grigorescu.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu