Pe principiul "chelului tichie de mărgăritar îi lipsea", Poşta Română angajează o firmă care să se ocupe de design vestimentar.
Pe principiul "chelului tichie de mărgăritar îi lipsea", Poşta Română plăteşte zeci de mii de euro pentru "design vestimentar". Da, vorbim de acea companie de stat care are sedii în care, când intri, parcă ai călătorit în timp, simţindu-te ca pe vremea lui Ceauşescu.
O instituţie mamut care, deşi a deţinut monopolul în România o mare perioadă de timp, acum se luptă să supravieţuiască pe piaţa concurenţială cu companiile private de curierat care oferă servicii rapide şi la costuri reduse. Firme care oferă o gamă tot mai variată de servicii, lucrează cu marile magazine online şi au creat o adevărată industrie, având o flotă uriaşă de maşini, personal dinamic, interacţiune simplă, online, cu clienţii.
Poşta Română, în loc să facă o strategie pentru a recupera terenul pierdut în faţa acestora, se gândeşte la cât de frumos sunt îmbrăcaţi poştaşii.
Compania a contractat o firmă şi a plătit aproape 27.000 de euro pentru designul noilor uniforme ale poştaşilor. Vezi în anunţ detalii. Partea proasta este că, potrivit unor surse, se pare că, după ce au dat banii, cei de la poştă au descoperit că aveau magaziile pline de uniforme...
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News