Prețurile psihologice de tip .99 vor dispărea odată cu reducerea TVA la 9%, excepție făcând produsele care vor fi la promoție
Retailerul german Lidl anunţă că, de la 1 iulie, odată cu reducerea TVA la alimente la 9%, nu va mai practica preţuri de genul x.99, excepţie făcând produsele aflate la promoţie. Măsura este o consecinţă a faptului că lanţul de magazine va ieftini alimentele cu 12%, urmare a reducerii TVA.
"O consecință directă și imediată a acestei reduceri, în ceea ce privește strict modul de calculare și afișare a prețurilor, este că vor dispărea prețurile psihologice de tipul „x.99 lei", excepție făcând produsele aflate în promoție unde intervenția asupra prețului este suplimentară față de simpla reducere a cotei de TVA, a anunţat compania printr-un comunicat.
De altfel, de la la 1 iunie, Lidl va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou-cu 12% mai mic decât anteriorul. "Reducerea TVA-ului le va aduce clienților prețuri cu 12% mai mici și un plus direct în buzunarul lor", anunţă un comunicat al companiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu