Effie România 2014 a premiat cu bronz povestea oamenilor care au căutat să se împrumute când a fost important pentru ei.
Campania „Când este important pentru tine” realizată de agenția Jazz Communication pentru compania de credite de consum Provident Financial România a fost premiată la Effie România 2014, cu Bronz la categoria Servicii Financiare.
Platforma de comunicare ”Când este important pentru tine” a fost lansată în 2013 și include spot-urile ”Mașina”, ”Pianul” şi „Bunicul”. Inspirată din cele peste 6.000 de poveşti primite de la clienţii Provident, campania doreşte să transmită că, în ciuda greutăţilor, oamenii pot da curs oportunităţilor din viaţa lor cu un împrumut simplu, la momentul potrivit.
„Noua strategie s-a născut din provocarea de a schimba trendul vânzărilor prin repoziționarea mesajului de comunicare şi extinderea adresabilităţii către consumatorii care asociau Provident cu nevoia urgentă de bani, cu o situaţie dificilă sau cu un impas financiar. Ne-am asumat obiective de performanță curajoase, am dezvoltat o strategie de marketing foarte bine gândită și am beneficiat din partea agenției de creație Jazz de o foarte bună gândire strategică, inspirație, creativitate și dedicare. Premiul de la Effie este încă o dovadă a faptului că am reușit să construim împreună cu Jazz un parteneriat de success bazat pe încredere, comunicare și profesionalism pentru care le mulțumim”, Marilena Bârliga, Senior Marketing Manager al Provident Financial România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu