Prețurile păpușilor Barbie vor crește la finalul anului, după venituri de un miliard de dolari are producătorului Mattel.
Producătorul de jucării Mattel a anunțat că vor crește prețurile produselor vândute în apropierea Crăciunului fiindcă prețurile din industrie au tot crescut. Conform BBC, comentariile firmei au venit după ce costurile materiei prime și transportului s-au mărit în timp ce economia globală își revine din șocul pandemiei.
În același timp, producătorul păpușilor Barbie a anunțat că a făcut vânzări de un miliard de dolari, fiind o performanță mai mare decât se preconiza. „Vom căuta o creștere de prețuri în a doua jumătate a anului. Nu am hotărât încă ce produse vor fi afectate, dar este un răspuns la presiunile inflaționiste”, a transmis directorul executiv al companiei, Ynon Kreiz.
Kreiz a mai spus că firma sa nu este singura care a crescut prețurile jucăriilor. „Nu suntem singurii care o vor face, în industria noastră toată lumea a făcut-o – și nimeni nu este surprins că s-a întâmplat”, a mai comentat CEO-ul.
Vânzările nete ale companiei care o produce pe Barbie au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, peste pragul de un miliard de dolari. Acest lucru a fost realizat datorită unei creșteri cu 46% a vânzărilor de păpuși Barbie, cel mai cunoscut brand al companiei.
Firmele din multe industrii ale lumii au avut probleme din cauza întârzierilor livrărilor în pandemie, în mare parte cauzate de încetinirea traficului în porturi. Mattel a avut probleme la transportul materiei prime, însă a reușit să treacă peste aceste turbulențe datorită mărimii afacerii. „Am reușit să ne descurcăm datorită mărimii și parteneriatelor pe care le avem cu vânzătorii și partenerii din retail pentru a depăși unele probleme, astfel că nu au jucat un rol în veniturile noastre din al doilea trimestru al anului”, a mai spus Kreiz.
Între timp, compania rivală Hasbro a anunțat venituri mai bune decât se așteptau analiștii de 1,32 miliarde dolari, o creștere de 54% față de anul trecut. Compania Hasbro a spus că a încercat să evite problemele de transport generate de pandemie prin creșterea capacității de livrare și accelerarea procesului de căutare a materiei prime.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News