Municipalitatea demarează un amplu proces de inventariere la Arena Naţională, primul de acest fel de la inaugurarea stadionului, în 2011, potrivit unui comunicat al Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB).
În acest sens, a fost atribuit contractul pentru "Servicii de inventariere şi servicii de evaluare mijloace fixe şi obiecte de inventar pentru Stadionul Arena Naţională".
Serviciile de inventariere presupun identificarea şi inventarierea tuturor bunurilor existente în spaţiile Arenei Naţionale: clădiri şi anexe, spaţii de birouri, obiecte de mobilier, inclusiv scaunele din tribunele stadionului, mobilier urban, sisteme de instalaţii, calculatoare, monitoare, instalaţia de fotosinteză a gazonului etc.
În cadrul procesului de inventariere se va efectua, de asemenea, măsurarea bunurilor şi stabilirea gradului de uzură (bunuri noi, utilizate sau bunuri cu nevoi de reparaţie), precum şi întocmirea unui proces-verbal şi a raportului final împreună cu măsurile propuse de îmbunătăţire a activităţii.
În ceea ce priveşte serviciile de evaluare a bunurilor aflate în incinta Arenei Naţionale, contractate prin acelaşi contract, acestea vor viza evaluarea proprietăţilor imobiliare şi a bunurilor mobile şi se vor realiza în conformitate cu Standardele de Evaluare a Bunurilor din România, în vederea estimării valorii juste a proprietăţilor.
Astfel, va fi determinată şi valoarea actuală a Arenei Naţionale. Conform legislaţiei de specialitate în vigoare, licitaţia s-a desfăşurat prin intermediul SEAP.
Valoarea contractului este de 91.800 de lei fără TVA, respectiv 55.080 de lei fără TVA pentru servicii de inventariere mijloace fixe şi obiecte de inventar şi 36.720 de lei fără TVA pentru servicii de evaluare mijloace fixe şi obiecte de inventar pentru Arena Naţională.
Durata contractului este de 150 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere, dar nu mai târziu de 31 decembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu