Pro TV a câștigat de la cabliști aproape 46 de milioane de dolari în 2014, televiziunea ieșind de pe lista must-carry în anul 2013.
Grosul veniturilor Pro TV și a posturile aceluiași grup a venit din publicitate. Mai exact, din totalul de 178,6 milioane de dolari, Pro TV SA a atras în 2014 venituri din reclamă de 125,7 milioane de dolari, potrivit raportului financiar detaliat al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV.
Creșterea față de 2013 este de aproximativ 5,1%, mai arată raportul pe care îl prezentăm în continuare (în facsimil).
O creștere puternică a fost înregistrată pe zona de venituri de la cabliști, după ieșirea Pro TV din lista posturilor libere la retransmisie. Astfel, compania a atras de la cabliști 45,8 milioane de dolari în 2014, aproape dublu față de 2013.
Măsura scoaterii Pro TV din must carry a fost implementată în iulie 2013, cu puțin timp înainte ca Adrian Sârbu să plece de la cârma Central Europnea Media Enterprises.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu