Pro TV a fost din nou lider de audienţă marţi seară, cu emisiunea "MasterChef", din care concurenta Magda a fost eliminată, în urma testului de ghicire a condimentelor şi ierburilor aromatice, informează postul de televiziune.
O seară plină de emoţii şi probe noi, neaşteptate, i-a atras în faţa micilor ecrane pe cei mai mulţi români, astfel că show-ul de la Pro TV a fost din nou lider detaşat de audienţă, cu un vârf de 18 puncte de rating şi 36,5% cotă de piaţă, atins la 22.08, pe publicul comercial, scrie Mediafax.
"MasterChef" a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, în intervalul său de difuzare (20.25 - 22.30). 13,2 puncte de rating şi 29,6% cotă de piaţă a obţinut Pro TV în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, clasându-se astfel pe primul loc şi fiind urmat de Antena 1, cu cifre de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,9 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă.
Pro TV a condus topul audienţelor şi pe publicul din mediul urban, cu o medie de 10,9 puncte de rating şi 22% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 4,9 puncte de rating şi 9,8 procente din cota de piaţă.
Şi la nivelul întregii ţări, Pro TV a fost lider, cu o medie de 9,6 puncte de rating şi 19,7% cotă de piaţă, Antena 1 clasându-se şi de data aceasta pe locul al treilea, cu o medie de 5,3 puncte de rating şi 10,8 % cotă de piaţă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu