MasterChef a început noul sezon la Pro TV, cu un nou juriu – Patrizia Paglieri, Foa și Adi Hădean și cu o nouă echipă de producție – Media Factory.
Datele de audiență arată că Pro TV a fost pe prima poziție în clasamentele de audiență, pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial, precizează paginademedia.ro.
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 1,5 milioane de români s-au uitat la MasterChef în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziție, urmat de Antena 1, cu 1,1 milioane și Kanal D, cu un milion.
Vârf național: 2,05 milioane de telespectatori, la 21.43
URBAN. Debutul MasterChef a fost urmărit, la orașe, de 870.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, în top au urmat tot Antena 1 (640.000) și Kanal D (cu 580.000).
Vârf urban: minutul de aur a fost tot 21.43 – 1,15 milioane de telespectatori.
COMERCIAL. Cotă de piață mai mare pentru MasterChef pe segmentul între 18 și 49 de ani: un sfert dintre cei din target care se uitau la televizor erau pe Pro TV. În cifre absolute: 540.000 de telespectatori pe minut.
Pe locul doi a fost Antena 1, cu 384.000.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu