Conducerea grupului media Pro TV anunță că va renunța în 2017 la un show în care a investit mult. Motivul deciziei: cel mai probabil, audiențele sub așteptări.
Reality-show-ul "Supravieţuitorul" nu va mai avea un al doilea sezon la Pro TV, a declarat Aleksandras Cesnavicius, directorul executiv al Pro TV, într-un interviu pentru Adevărul. Potrivit acestuia, grupul media se va concentra în 2017 și pe celelalte canale din portofoliu.
”La sfârşitul lunii august stăteam în biroul meu destul de optimist gândindu-mă că totul va fi bine acum că urma să difuzăm „Supravieţuitorul“.
După ce rezultate au început să apară a trebuit să muncim puţin mai mult. Dacă analizăm structura show-ului, şi ce l-a făcut să fie de succes la nivel internaţional, avea tot ce trebuia astfel încât să ne putem speranţele într-o reuşită. Credeam că va fi următorul format care să domine piaţa pentru următorii cinci sau zece ani. Părea un show care îţi aduce aventură, din locuri exotice, oferă poveşti interesante din partea concurenţilor, iar românii au demonstrat în multe rânduri că vor să îşi cunoască eroii.
Românilor le mai place emoţia. Toate acestea duse pe o insulă exotică, minus elementele care făceau viaţa mai uşoară, dădeau un show excelent. Avea temperatura optimă prin care toate emoţiile trebuiau să iasă la suprafaţă, avea poveşti de care te puteai prinde, avea o istorie a recordurilor de succes şi nu mai fusese pe piaţa din România.
200 de oameni au lucrat timp de trei luni în Filipine pentru a produce show-ul, un alt pariu din punct de vedere al resurselor. Dar, uneori, toate eforturile prin care ai făcut ceva corect nu conduc către rezultatul dorit. Aşa s-a întâmplat, ne-am învăţat lecţia şi pe viitor vom face lucrurile diferit”, a explicat Aleksandras Cesnavicius.
Întrebat dacă în 2017 vom mai vedea „Supravieţuitorul", șeful Pro TV a răspuns: „Cel mai probabil nu."
Cât privește strategia grupului media pentru 2017, Aleksandras Cesnavicius a subliniat că privește piaţa de televiziune ca un fel de maraton. ”E important să îţi calculezi paşii în mod corect, să înţelegi pe ce îţi fondezi baza şi să lucrezi la inovaţie în aşa fel încât să nu rămăi neactualizat, dar să afli ideile noi care pot să fie implementate. (...) Per total, direcţia nu se schimbă. (...) Acum ne calibrăm echipele şi resursele prin care creşterea poate să fie susţinută, regândim conceptele, cum să creştem canalele secundare şi să le facem mai relevante pentru telespectatori. Acesta este, de fapt, cuvântul care va defini canelele secundare pentru următorii ani: relevanţa”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu