Wizz Air, cea mai mare companie aeriană din țară noastră, a stârnit nemulțumiri în rândul clienților săi după ce a amânat și anulat mai multe zboruri.
În ultima perioada, oamenii s-au plâns de faptul că le-au fost amânate și chiar anulate cursele de către compania aeriană Wizz Air. Mai mult decât atât, aceștia au fost nevoiți să piardă zeci de ore în aeroport, fără a primi informații concrete cu privire la cursele acestora. Mulți dintre ei și-au exprimat nemulțumirile pe rețelele sociale.
„Sunt blocată 3 zile în aeroport, după ce am cumpărat un bilet nu tocmai ieftin. Cu toată răbdarea și bunăvoința funcționarei de la Wizz, a fost imposibil să găsesc o alternativă să ajung astăzi la un examen; din niciun aeroport din Italia, în niciun aeroport din România. O tentativă de a folosi o altă companie, dintr-un alt aeroport a eșuat aseară, după o zi de taxi/tren/autocar tur-retur, pe o căldură ucigătoare… E teribilă frustrarea de a te simți prizonier în libertate…", a scris scriitoarea Aurora Martin pe pagina de Facebook.
VEZI ȘI: Întârzieri la cursele Wizz Air din Bucureşti din noaptea de luni spre marţi https://www.dcnews.ro/intarzieri-la-cursele-wizz-air-din-bucuresi-din-noaptea-de-luni-spre-marti_913654.html
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News