Mii de clienți ai băncilor din România au întâmpinat zilele acestea probleme la tranzacțiile cu cardul.
Conform unui comunicat de presă o parte dintre clienții mai multor bănci din Romania, printre care și ING, au întâmpinat probleme asociate tranzacțiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa, acestea fiind trimise către ING de două ori spre procesare, din motive care nu sunt imputabile ING.
”Suntem în contact direct cu echipa Revolut pentru reglarea tranzacțiilor pentru clienții ING afectați și vom reveni cu detalii”, susțin reprezentanții ING.
De altfel și alte bănci din România au fost afectate de această eroare. În cursul acestei dimineți ING a precizat că problema este pe cale de a fi remediată.
”Ne bucurăm că Revolut și Visa au reacționat prompt și au corectat tranzacțiile dublate. În cazul în care cumva mai întâmpinați probleme vă rugăm sa ne contactați. O săptămână ușoară!”, se arată într-o postare pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News