Procter & Gamble va plăti aproximativ 3,4 miliarde de euro (4,21 miliarde de dolari) pentru achiziţionarea diviziei dedicate sănătăţii consumatorilor din cadrul Merck KGaA.
Oficialii trustului Procter & Gamble (P&G) au anunţat joi împreună cu cei ai companiei germane din domeniul farmaceutic Merck KGaA acordul la care au ajuns cele două companii pentru achiziționarea unei întregi divizii a celei din urmă, transmite agenția Agerpres, citând o sursă Reuters.
Miza: globalizarea brandurilor și produselor
Achiziţia va permite extinderea brandurilor şi a portofoliului de produse dedicate sănătăţii consumatorilor, se arată într-un comunicat al P&G, unul dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum nealimentare din lume.
Divizia dedicată sănătăţii consumatorilor aparţinând Merck are 3.300 de angajaţi şi include branduri cum ar fi Femibion, Neurobion, Nasivin şi Seven Seas. De cealaltă parte, P&G are în portofoliu branduri precum scutecele Pampers, lamele de ras Gillette sau produsele pentru răceală Vicks.
Investiții continue în România
Tranzacţia ar urma să se finalizeze în trimestrul patru din 2018. Procter & Gamble va plăti cea mai mare parte a sumei de 3,4 miliarde de euro în lichidități. Nu este clar deocamdată cum va afecta această achiziție activitatea din România a P&G.
Compania americană Procter & Gamble este prezentă în România din 1992, cea mai mare investiție până în prezent fiind fabrica de produse cosmetice de la Urlați (jud. Prahova), unde lucrează circa 250 de angajați.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News