Anumite produse dispar rapid de pe rafturile supermarketurilor. Află în articol care sunt acestea.
Scumpirile de la raft i-a transformat pe unii români în vânători de oferte și reduceri. Acum, vitrinele cu alimentele la preț redus se golesc cel mai repede. Produsele premium, care în mod normal costă peste suta de lei, sunt printre cele care se vând cel mai repede atunci când ajung la reducere. Este vorba despre acele alimente care expiră în curând și sunt vândute la un preț mai mic.
"Ele sunt păstrate pe tot parcursul timpului la o temperatură corectă și aceste alimente sunt încă foarte bune pentru consum. Este, de fapt, și categoria noastră erou, să spunem așa. Clienții sunt foarte încântați să poată cumpăra produse foarte bune la un preț mult mai mic", a spus Cristian Sălceanu, CEO-ul unui supermarket online, pentru Pro TV.
"Carnea de vită. Asta pleacă foarte repede. Este unul dintre produsele care se vinde cel mai repede în zona asta. Foie gras, o specialitate franțuzească, brânză internațională, care este mai scumpă. Prețul este redus începând cu 35%, 50% și poate să ajungă la 75%", a explicat Arnaud Dussaix, consultantul unui hypermarket online.
Clienții găsesc în aceste vitrine din supermerketuri legume, cărnuri, lactate, pește, dar și conserve sau sendvișuri, care se apropie de termenul de expirare, la prețuri reduse. Cumpărătorii spun că reușesc așa să economisească și 50% din sumă. Mulți se orientează spre produsele scumpe pe care nu și le permit la prețul întreg, dar pe care vor să le încerce.
"Aș vrea să iau produse mai scumpe ca să le încerc, la jumătate de preț. Asta e ideea! Pastramă de curcan, salam ca altă dată. 50% sunt toate produsele", a spus un cumpărător.
"Vânez oferte, sinceră să fiu. Mă uit la termenul de garanție și să arate bine produsul", a spus o femeie.
"Mereu le caut. Reușesc să economisesc așa și 50% din sumă", a spus alt cumpărător.
Specialiștii spun că aceste reduceri sunt în avantajul cumpărătorilor.
"Cu siguranță este în avantajul lor. Își recuperează o parte din pierderi, pe de o parte, pe de altă parte atrag clientelă, care are niște venituri poate mai moderate și care nu s-ar fi apropiat poate de o anumită zonă de produse. Și așa toată lumea iese în câștig. Și retailerii și consumatorii", a declarat pentru sursa citată Elena Filip, specialist în piața de retail.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News