Produsul vestimentar care a înregistrat vânzări spectaculoase în perioada pandemiei

Foto: Pixabay.com
Foto: Pixabay.com

Anul 2020, un an în care lumea a trebuit să se adapteze pentru munca de acasă a marcat o schimbare radicală și pentru producătorii de haine.

În anul 2020 vânzările de haine casual sau business au scăzut radical din cauza pandemiei. Angajații care mergeau la muncă în multinaționale s-au văzut nevoiți să își îndeplinească sarcinile de serviciu de acasă. Astfel că vânzările de costume au înregistrat un declin atât pentru femei, cât și pentru bărbați. O casă de modă din Capitală s-a reorientat după ce clienții au cerut pijamale care să nu arate ca pijamale pentru a putea participa la ședințele online de la muncă. 

Vânzările au crescut la pijamale cu aproape 143% devenind astfel cel mai vândut produs în perioada pandemiei la capitolul haine. ”Se poartă tot ce se poate vedea bine într-o conferință online: culorile anului roz cu flori, mătasea dar și catifeaua”, a declarat reprezentata casei de modă pentru Realitatea Plus.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel