Anul 2020, un an în care lumea a trebuit să se adapteze pentru munca de acasă a marcat o schimbare radicală și pentru producătorii de haine.
În anul 2020 vânzările de haine casual sau business au scăzut radical din cauza pandemiei. Angajații care mergeau la muncă în multinaționale s-au văzut nevoiți să își îndeplinească sarcinile de serviciu de acasă. Astfel că vânzările de costume au înregistrat un declin atât pentru femei, cât și pentru bărbați. O casă de modă din Capitală s-a reorientat după ce clienții au cerut pijamale care să nu arate ca pijamale pentru a putea participa la ședințele online de la muncă.
Vânzările au crescut la pijamale cu aproape 143% devenind astfel cel mai vândut produs în perioada pandemiei la capitolul haine. ”Se poartă tot ce se poate vedea bine într-o conferință online: culorile anului roz cu flori, mătasea dar și catifeaua”, a declarat reprezentata casei de modă pentru Realitatea Plus.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News