Profitul H&M a scăzut

H&M
H&M

Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes and Mauritz (H&M) a raportat marţi o scădere de 11% a profitului net anual, din cauza creşterii costurilor de achiziţie ca urmare a dolarului puternic, informează AFP, preluat de Agerpres.

Grupul H&M, care în cursul anului 2015/2016 a deschis 427 de noi magazine, a explicat că profitul său net a scăzut până la 18,636 miliarde coroane (1,972 miliarde de euro) şi din cauza "majorării reducerilor" în principal ca urmare a primăverii friguroase din Europa. În schimb, vânzările H&M au crescut cu 7%, până la 223 miliarde coroane în 2015/2016. 

"H&M este prezent pe 64 de pieţe şi oferă magazine online pe 11 dintre ele", a subliniat directorul general de la H&M, Karl-Johan Persson. 

Pentru exerciţiul 2016/2017, H&M vizează o creştere a cifrei de afaceri, în magazine şi online, de 10-15% precum şi inaugurarea a 430 de noi magazine şi intrarea pe cinci noi pieţe: Kazahstan, Columbia, Islanda, Vietnam şi Georgia. De asemenea, vor fi lansate vânzări online pe pieţele din Turcia, Taiwan, Hong Kong, Macao, Singapore şi Malayezia. 

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011 iar în luna martie 2015 a lansat şi magazinul online.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel