Programul de lucru la direcțiile de Evidența Persoanelor din București va fi prelungit în zilele de 09, 10, 23 și 24 noiembrie 2019, pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate, anunță Primăria Capitalei.
Astfel, programul de lucru cu publicul al birourilor de evidenţă a persoanelor de pe raza municipiului Bucureşti şi al Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Bucureşti va fi extins în zilele de sâmbătă, 09 noiembrie 2019 şi 23 noiembrie 2019 (al II-lea tur de scrutin), între orele 08.00 şi 16.00, iar duminică, 10 noiembrie 2019 şi 24 noiembrie 2019 (al II-lea tur de scrutin), între orele 07.00 şi 21.00.
Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului. Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor sector 1- 6, precum şi prin SMS, apelând numărul scurt 7530, pentru sectorul 5.
Atunci când nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi 3 fotografii ¾ cm şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi în cazul cărţilor de identitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News