Programul „Rabla pentru periuța ta” continuă pentru al cincilea an la rând, printr-o experiență interactivă, îndemnând părinții și copiii să scape de periuțele de dinți uzate.
Pe parcursul edițiilor anterioare, GSK Consumer Healthcare a înlocuit 40.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi.
Parte a campaniei Zâmbește România, caravana “Rabla pentru periuța ta” va ajunge în șase orașe din țară în perioada 17 iunie – 22 iulie 2017 sub denumirea de „Monster Rabla” și își propune să înlocuiască 10.000 de periuțe de dinți vechi cu altele noi, să ofere informații și materiale educaționale cu privire la igiena orală și cupoane de reducere pentru pastă de dinți.
„O bună igienă orală presupune schimbarea periuței de dinți la trei luni, aşa cum recomandă medicii dentişti, însă în România media schimbării periuței de dinți este îngrijorătoare, respectiv o dată la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim să transformăm, prin joacă, obiceiurile greșite în comportamente sănătoase. Astfel, am decis ca anul acesta să dăm programului ‚Rabla pentru periuța de dinți’ un suflu nou, mai ‚cool’, împrumutat din universul vizual și imaginar în care copiii se regăsesc, adăugând patru personaje noi în povestea Zâmbește România și punând la dispoziția copiilor un spațiu interactiv în care să înveţe despre sănătatea orală”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News