Louis Vuitton a decis să scoată o vizieră de lux care este concepută pentru a fi „atât stilată, cât și protectoare”.
Conform CNN, scutul LV are dublu rol: „protejează” împotriva coronavirusului și îi apără pe utilizatori și de soare, fiindcă acesta se colorează la contactul cu lumina puternică. Prețul nu a fost încă anunțat oficial, însă potențialii cumpărători nu se așteaptă deloc la ceva ieftin. Alte produse LV care se poartă pe cap sau pe față costă sute de dolari, iar zvonurile spun că 1.000 de dolari va costa prudusul în cauză.
30 octombrie va fi data la care scutul LV va ajunge în magazinele online și în magazinele selecționate Louis Vuitton. În aprilie, compania franceză de lux a transformat câteva ateliere din Franța pentru „a produce sute de mii de măști de protecție nechirurgicale” pentru personalul medical.
Louis Vuitton designed a luxury face shield for nearly $1K https://t.co/eSwHvajgw0 pic.twitter.com/pP9hxjzeIt
— New York Post (@nypost) September 11, 2020
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu