Pe FaceBrands politicienii și nu numai își măsoară popularitatea pe Facebook. Totul este public și poate arăta influența unor evenimente publice asupra imaginii unor persoane.
Președintele Klaus Iohannis a depășit 1,8 milioane de like-uri pe Facebook. În 1 februarie 2017, ziua în care au avut loc proteste de amploare, dar și proteste violente în Piața Victoriei, 19.000 de oameni au apreciat pagina președintelui de Facebook. Înainte de 1 februarie 2017, Klaus Iohannis primea zilnic câteva sute de like-uri noi la pagina de Facebook. În 2 februarie, când a avut loc conferința de presă în care a criticat lipsa de reacție a MAI, a mai primit 6.000 de aprecieri. Cu excepția zilelor de 4 și 5 februarie, când a primit sub o mie de aprecieri, președintele Klaus Iohannis dă ”lovitura” pe Facebook, cu mii de like-uri (7000 în 7 februarie, 4000 în 8 februarie, 6000 în 9 februarie).
Și-n cazul lui Nicușor Dan, președintele PRU, se poate remarca o creștere spectaculoasă de aprecieri. Dacă înainte de protestele violente, avea maximum 100 de like-uri pe zi, în seara de 1 februarie a depășit 2000.
Premierul Sorin Grindeanu începe să-și consolideze poziția pe Facebook. Înainte de proteste, primea câteva zeci, cel mult 200-300 de like-uri. În 2 și 5 februarie a depășit 2000 de aprecieri pe zi.
Cu privire la alți lideri politici nu se observă, pe Facebook, nicio modificare importantă a comportamentului utilizatorilor.
În schimb, ca o simplă observație, fostul ministru al Justiției Florin Iordache și-a înscris pagina de Facebook pe FaceBrands de la 1 februarie 2017.
Ministrul de Interne, Carmen Dan, nu are pagina de Facebook înregistrată pe FaceBrands.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu