Felix Tătaru, publicitarul care s-a aflat în spatele campaniilor pentru alegerile prezidențiale ale lui Traian Băsescu și Klaus Iohannis, a fost ales președintele IAA în 2016. Este cel mai tânăr președinte al International Advertising Association.
Într-un interviu acordat pentru business-review.ro, Felix Tătaru a vorbit despre noua sa funcție în IAA, dar și despre tendințele anului 2016. El subliniază că suntem într-un moment în care "foarte multe lucruri se schimbă sub ochii noștri cu o viteză greu de anticipat.
Felix Tătaru a mai spus, pentru sursa citată, că tot auzim despre conținut că este regele. El adaugă că 90% dintre oameni sunt, însă, influențați de recomandările celor din jur. Concluzionează că factorii de influență, conținutul și conversațiile pot defini 2016 și anii care urmează. În ceea ce privește strategiile de marketing digital, Felix Tătaru vede ca și componente cheie publicitatea și mobile marketing. El atrage atenția că telefoanele inteligente au schimbat total consumatorul și obiceiurile sale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News