Piața de publicitate online a depășit pentru prima oară publicitatea TV, ajungând la peste 42 de miliarde de dolari.
Piața de publicitate online din Statele Unite s-a ridicat la 42,8 miliarde de dolari în anul 2013, în creștere cu 17% față de 2012, conform celor mai recente date oferite de Interactive Advertising Bureau (IAB), scrie Wall Street.
Industria de online a depășit astfel cele 40,1 miliarde de dolari atrase de advertisingul TV, în premieră. Publicitatea pe mobile a crescut cu 110%, până la 7,1 miliarde de dolari, de la 3,4 miliarde de dolari în 2012.
Business-ul de retail continuă să acopere cea mai mare parte a advertising-ului online – 21% din total, conform IAB. Sectorul financiar investește 13% din total urmat îndeaproape de sectorul auto (12%).
Display-ul a reprezentant 12,8 miliarde de dolari din total, echivalentul a 30%, video digital 2,8 miliarde de dolari (19%), în creștere cu 19% față de 2012.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News