Publicitatea online a depășit pentru prima oară publicitatea la TV

Piața de publicitate online a depășit pentru prima oară publicitatea TV, ajungând la peste 42 de miliarde de dolari.

Piața de publicitate online din Statele Unite s-a ridicat la 42,8 miliarde de dolari în anul 2013, în creștere cu 17% față de 2012, conform celor mai recente date oferite de Interactive Advertising Bureau (IAB), scrie Wall Street.

Industria de online a depășit astfel cele 40,1 miliarde de dolari atrase de advertisingul TV, în premieră. Publicitatea pe mobile a crescut cu 110%, până la 7,1 miliarde de dolari, de la 3,4 miliarde de dolari în 2012.

VEZI ȘI: Următorul nivel în publicitate: i se mișcă părul când trece trenul



Business-ul de retail continuă să acopere cea mai mare parte a advertising-ului online – 21% din total, conform IAB. Sectorul financiar investește 13% din total urmat îndeaproape de sectorul auto (12%).

Display-ul a reprezentant 12,8 miliarde de dolari din total, echivalentul a 30%, video digital 2,8 miliarde de dolari (19%), în creștere cu 19% față de 2012.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel