Puma va pune capăt sponsorizării echipei naționale de fotbal a Israelului printr-o decizie luată în urmă cu un an și care nu a avut legătură cu apelurile la boicotarea consumatorilor în urma acțiunii militare a Israelului în Gaza, a informat, marți, Financial Times, citat de Reuters.
Compania de îmbrăcăminte sportivă din Germania a decis să nu-și prelungească contractul cu Asociația de Fotbal din Israel, prin urmare, de anul viitor, nu va mai furniza echipamente echipamente, a relatat FT citând o notă internă văzută de ziar.
Diverse mărci au fost afectate de o campanie de boicot, fiind acuzate că sprijină Israelul pe fondul ofensivei sale militare din Fâșia Gaza după atacul mortal al Hamas din sudul Israelului, din 7 octombrie.
Cu toate acestea, Puma a luat decizia de a nu mai susține echipa națională de fotbal a Israelului din motive financiare și a fost în concordanță cu un plan strategic mai larg, care are ca scop promovarea unei selectivități mai mari în marketingul sportiv.
Puma - care urmează să-și încheie și sponsorizarea echipei naționale a Serbiei anul viitor - intenționează să continue să revizuiască toate relațiile sale actuale și perspectivele viitoare. Intenția este de a menține o listă puternică de echipe naționale, a relatat ziarul citând nota internă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News