Cora România elimină, din toate hipermarketurile sale, pungile din plastic foarte subțire fără mâner și le înlocuiește cu ambalaje biodegradabile certificate la nivelul Uniunii Europene. Este o inițiativă care se înscrie în ”filosofia verde” a companiei, care s-a angajat să ia măsuri pentru reducerea consumului de pungi din plastic, cu precădere a celor care în prezent sunt disponibile gratuit la raioanele de fructe, legume, carne, pește și brânzeturi
"Având în vedere impactul negativ asupra mediului, în condițiile în care pungile din plastic foarte subțire nu pot fi reutilizate și nici reciclate, ajungând în cele din urmă în natură, cora a decis să implementeze cât mai repede acest proiect. În același timp, ne-am dat seama că pentru clienții noștri este important să aibă la dispoziție ambalaje individuale pentru anumite produse și, de aceea, am înlocuit aceste pungi cu ambalaje biodegradabile. Împreună cu clienții noștri, eliminăm astfel din circuit peste 6 tone de plastic în fiecare lună", a declarat Emanuel Pîrvulescu, Head of Environment cora România.
În acest context, cora salută apariția OUG 50/2.07.2019, care a impulsionat și diversificat oferta pe piața de ambalaje biodegradabile. De asemenea, cora susține decizia Ministerului Mediului de a implementa măsuri pentru reducerea consumului de pungi din plastic foarte subțire fără mâner.
Odată cu trecerea la ambalajele biodegradabile, cora elimină de pe piață peste 30 de milioane de pungi de plastic anual. Noile ambalaje respectă regulamentele din România și standardele europene de mediu și sunt produse din materiale care se degradează în 6 luni.
Introducerea pungilor biodegradabile este doar una dintre măsurile prin care cora implementează politica sa de protecție a mediului, prin reducerea poluării și încurajarea reciclării. Compania a amplasat stații pentru încărcarea mașinilor electrice, dar și stații automatizate de colectare unde pot fi aduse deșeuri reciclabile, de la ambalaje de plastic, sticlă sau doze de aluminiu, până la hârtie, carton, echipamente electronice, lămpi, becuri și baterii, pentru care oamenii primesc bonuri valorice care pot fi folosite la cumpărături in hipermaketurile cora.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău si Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. A fost lansată şi aplicaţia cora, pentru o experienţă îmbogăţită a consumatorului pe spaţiul de vânzare şi pentru o mai bună organizare a listei de cumpărături, dar şi a beneficiilor de fidelitate. Aceasta poate fi descarcată gratuit din App Store şi Google Play. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News