Iată ultimele informații de la AFM legat de programele Rabla Clasic și Rabla Plus.
”Rabla Clasic merge mereu în paralel cu Rabla Plus, cu programul pentru mașinile electrice. Ambele ghiduri de finanțare sunt în transparență, pe site-ul Ministerului Mediului. După ce expiră perioada pe transparență, în cel mai scurt timp posibil, vor fi publicate ghidurile în Monitorul Oficial, prin ordin al ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor și, din acel moment, sesiunea se deschide și oamenii pot să aplice pentru casarea unei mașini vechi în scopul achiziționării unei mașini noi. Au fost făcute câteva modificări față de anul anterior.
La Rabla Clasic (...) am diminuat bugetul și am crescut bugetul pentru Rabla Plus. Avem, anul acesta 300 de mil. de lei pentru Rabla Clasic, iar pentru Rabla Plus avem cel mai mai mare buget pe care l-am acordat vreodată - 1 mld. de lei pentru achiziția de mașini electrice” a anunțat Laurențiu Neculaescu, președintele Administrației Fondului pentru Mediu, în interviul acordat DCNews.
De asemenea, președintele AFM a anunțat că a scăzut tichetul pentru Rabla Plus la 5000 de euro: ”Oricum, de anul trecut pusesem o limită în cadrul programului Rabla Plus, nu aveai voie să cumperi o mașină mai scumpă de 75.000 de euro, prin intermediul acestui program. Anul acesta am scăzut limita la 70.000 de euro. De asemenea, am introdus o limită și la Rabla Clasic, nu poți să achiziționezi prin intermediul acestui program o mașină mai scumpă de 60.000 de euro”.
”Dacă-mi permit 100.000 de euro să achiziționez o mașină nouă, nu am nevoie de o bonificație din partea statului pentru asta” consideră Laurențiu Neculaescu.
Vezi mai mult în video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu