Vineri, 1 martie, Kanal D sărbătorește 12 ani de existență pe piața media din România, mai mult de un deceniu în care stația a înregistrat o creștere spectaculoasă.
Formate fenomen revoluționare, precum „Exatlon", „Bravo, ai stil!", serialele turcești, abordarea inovativă a știrilor au făcut din Kanal D un model pentru competitorii săi și au creat alternative interesante și relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.
Toate acestea sunt rezultatele unei strategii susținute și inspirate, clasând stația, în 2018, pe locul doi la nivelul publicului Național, cu 14,9% cota de piață, și All Urban, cu 12,6% cota de piață, în Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media România. Creșterea Kanal D în 2018 a fost una semnificativă, în raport cu stațiile din top trei televiziuni din România. La nivelul publicului Comercial, în Prime Time (20:00 – 24:00), stația a înregistrat o creștere de 20% a cotei de piață, raportat la 2017.
Începând din martie 2019, odată cu aniversarea a 12 ani de emisie a televiziunii Kanal D pe piața din România, Dogan Media face un semificativ pas strategic și își îmbogățește portofoliul cu o componentă importantă de business: Radio Impuls, o rețea cu acoperire în cele mai importante orașe, precum București, Cluj-Napoca, Constanța, Sibiu, Timișoara, Tulcea, Bacău, Râșnov, Bistrița și Craiova.
Radio Impuls este o rețea comercială care difuzează hituri contemporane și care se adresează unui public urban, cool, dornic să asculte muzică bună și entertainment de calitate.
Prin această mutare, Grupul Dogan Media își consolidează operațiunile pe piață media din România, Radio Impuls alăturându-se televiziunii Kanal D și diviziei online reprezentată de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de știri mondene și lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de știri și actualitate ) și kfetele.ro (platforma dedicată publicului feminin).
„Suntem bucuroși că eforturile noastre, ca echipa, s-au concretizat în rezultate foarte bune. Îmi exprim gratitudinea față de toți cei care au făcut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii noștri, reprezentanții mass-media, partenerii noștri de business. Kanal D continuă să se dezvolte și să investească în conținut de calitate, iar acum, la 12 ani de existență a Kanal D, le urăm bun venit, alături de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucurăm să avem în Grup, pe lângă televiziune și divizia de online, o importantă componentă radio. Vă dorim tuturor o primăvară frumoasă!", a declarat Ugur Yesil, CEO și Executive Board Member Kanal D.
Astăzi, 1 martie, vedetele Kanal D vor sărbători împreună cu telespectatorii, prin intermediul emisiunilor stației, cei 12 ani de evoluție constanța și dedicare în raport cu publicul și valorile stației. O ediție specială și emoționantă „Teo Show", prin care se celebrează cei 12 ani de Kanal D, îi va face pe telespectatori părtași ai trăirilor și întâmplărilor inedite experimentate de vedetele Kanal D de-a lungul activității lor. Mai mult decât atât, și pe Radio Impuls va fi sărbătoare. Stația va marca intrarea în Grupul Dogan Media prin lansarea unei campanii de imagine în care numeroși artiști și vedete din România s-au alăturat, îndemnându-și fanii să asculte hit după hit la Radio Impuls.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News