Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) are un profit net de 6 milioane lei în prima jumătate a anului 2014. Și 2013 s-a încheiat pe profit, acesta fiind destinat invstițiilor. Ovidiu Miculescu, președinte-director general al SRR, a explicat care este explicația pentru care Radioul Public nu înregistrează pierderi.
"Radioul Public are un proiect și funcționează după regulile industriei. La Radioul Public s-a creat o echipă care lucrează bine. Mai mult decât atât, are capacitatea a privi înainte și nu de a gestiona problemele de astăzi sau, și mai rău, crizele din trecut. Sigur că Radioul Public are încă probleme de mentalitate și încă există oameni care trăiesc în mentalul anilor '85... Aceasta este cea mai mare problemă și cea mai mare provocare pentru echipa managerială", a spus Ovidiu Miculescu într-un interviu acordat la DC News.
Întrebat dacă există o legătură între audiența mare și cultură, Ovidiu Miculescu a zis: "Se poate genera un lucru interesant, absolut digerabil în sensul de consum media din cel mai arid subiect. Cei care produc un astfel de lucru trebuie să fie suficient de pasionați, de cunoscători ai industriei media și de inteligenți. De asemenea, trebuie să aibă soluții".
"Nu există performanță fără competiție. În multe instituții publice, competiția a dispărut. A apărut această categorie de foarte buni excutanți, dar a dispărut aproape în totalitate oamenii creativi, inventivi și oamenii care fac diferența. Radioul Public insistă pe aceste zone și plus că în aici se muncește mult, nu se doarme noapte, se generează nervi, se cercetează foarte mult, se respectă jocurile industriei, dar se respectă totodată și misiunea publică. Iată că audiențele reprezintă răspunsul publicului la ceea ce producem. Povestea asta cum că nu se poate... nu există", a subliniat Ovidiu Miculescu.
Amintim că anul 2013 se pare că a fost cel mai bun an din istoria recentă a radioului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu