Jurnalistul Radu Tudor a scris, pe blogul său, despre catastrofa infrastructurii românești, care, susține el, "continuă nestânjenită".
Radu Tudor subliniază că această catastrofă a infrastructurii continuă indiferent de guvern, politic, tehnocrat sau de orice altă natură".
"Dupa a treia anulare a licitației Cormarnic-Brașov, acum ne bâlbâim și pe Orăștie-Sibiu. Nu se știe dacă în următorii 99 de ani, vreun guvern ar putea finaliza coridorul 4 pan-european Constanța-Nădlac. Una din principalele cauze ale subdezvoltării României este lipsa gravă a autostrăzilor și condițiile mizerabile din transportul feroviar", a scris Radu Tudor.
Jurnalistul citează o știre publicată de Agerpres, care informează că a fost reziliat contractul cu Salini Impregilo pentru construcția lotului 3 al Autostrăzii Orăștie – Sibiu și va fi demarat procesul pentru selectarea unui nou constructor care să remedieze deficiențele din zonă. Lucrările urmează să fie finalizate în luna august, potrivit ministrului Transporturilor, Dan Costescu.
Traficul pe autostradă ar putea fi reluat în luna septembrie a acestui an. Expertizele realizate de compania de drumuri dar și cele primite de la constructor arată, în principal, același lucru, respectiv că materialele de construcție nu sunt în conformitate cu caietul de sarcini, lucrările de execuție în sine sunt necorespunzătoare. "Într-un cuvânt, proiectul nu a fost respectat", a subliniat Costescu.
Un document al Ministerului Fondurilor Europene (MFE) arată că autostrada Orăștie-Sibiu are planificată ca dată de finalizare trimestrul III din 2018, iar valoarea investiției rămase se ridică la 92,4 milioane euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News