Clienții Raiffeisen Bank au primit un mesaj în contextul crizei generate de COVID - 19.
”Buna! In aceasta perioada ne dorim sa ramanem aproape cu informatii responsabile. Pe langa sfaturile autoritatilor, sunt gesturi simple pe care le putem face pentru reducerea riscurilor de raspandire a noului virus COVID-19, precum folosirea cardului in locul numerarului, plata prin Smart Mobile sau evitarea drumurilor intr-o agentie, daca nu este neaparat necesar. Vezi aici https://bit.ly/38OXrZ8. Dezabonare apel: *2000”, a fost mesajul primit de clienții Raiffeisen Bank.
Masuri preventive in contextul COVID-19
• In aceasta perioada este bine sa evitati vizita in agentiile bancii, daca totusi este urgent, va rugam sa respectati indicatiile personalului bancar privind regulile de interior.
• Folositi mai mult platile contactless cu cardul sau telefonul in magazine, plata online securizata si prin Smart Mobile sau Raiffeisen Online.
• Daca ati calatorit recent intr-una dintre tarile din listele rosie si galbena publicate de Ministerul Sanatatii va rugam sa amanati orice vizita in agentie.
Persoane fizice
Daca sunteti in carantina, auto-izolare sau alte situatii speciale si considerati ca veti avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, va rugam sa apelati 0800800555.
Persoane juridice
In calitate de reprezentant legal al unei persoane juridice, daca sunteti in carantina, auto-izolare sau alte situatii speciale si considerati ca veti avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, va rugam sa va adresati telefonic persoanei care gestioneza relatia cu compania dvs. (responsabilul dvs. de client sau director agentie) sau sa ne contactati la numarul de telefon 004 021 306 3007.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu