Raiffeisen, bancă austriacă, vine cu noi premii pentru români.
Tot ce trebuie să faci este să achiți cumpărăturile cu cardul de debit Mastercard de la Raiffeisen și, cu trei tranzacții de minim 50 lei fiecare făcute în perioada campaniei, poți câștiga.
Așadar, cu trei tranzacții de minim 50 de lei fiecare făcute la cumpărături cu cardul de debit Mastercard de la Raiffeisen în perioada campaniei, poți câștiga premii pentru un an întreg.
Premiile sunt următoarele: 20 de carduri combustibil MOL de 6000 lei și 300 de carduri cadou Carrefour de 100 lei.
Intri în campanie automat, indiferent de cum alegi să plătești: cu cardul în magazine sau online, prin RaiPay pe Android și Huawei, cu Apple Pay pe iOS și Garmin Pay pe ceasurile Garmin.
Campania a început înainte cu puțin timp de votul din Consiliul JAI în privinţa aderării României la spaţiul Schengen. Si se va încheia pe 31 ianuarie 2023.
VEZI ȘI: Ciutacu, după ce Ramona Ioana Bruynseels a acuzat băncile că nu informează corect românii despre credite: I-ați adresat și soțului dumneavoastră întrebările acestea? video - https://www.dcnews.ro/ciutacu-dupa-ce-ramona-ioana-bruynseels-a-acuzat-bancile-ca-nu-informeaza-corect-romanii-despre-credite-i-ati-adresat-si-sotului-dumneavoastra-intrebarile-acestea-video_900891.html
DC News a întrebat reprezentanții Raiffeisen Bank câți oameni și-au închis contul după refuzul Austriei privind aderarea României la Schengen.
Reprezentanții Raiffeisen Bank nu ne-au dat un număr, dar ne-au spus că au avut discuții firești, în această perioadă, cu câțiva clienți, dar „aceastea sunt cazuri izolate”.
Mai mult decât atât, reprezentanții Raiffeisen Bank au spus că: „În același timp, purtăm discuții de achiziție de noi clienți, în cursul firesc și uzual al activității noastre. (...) Vom continua să ne consiliem clienții cu soluții bancare potrivite pentru ei, indiferent de contextul economic pe care îl vom parcurge în anii care urmează, știind că suntem o bancă solid capitalizată, cu o poziție puternică de lichiditate”.
Răspunsul integral îl găsiți în rândurile de mai jos:
„Am avut, în această perioadă, discuții firești într-un context plin de emoție cu clienți preocupați, dar aceastea sunt cazuri izolate. În același timp, purtăm discuții de achiziție de noi clienți, în cursul firesc și uzual al activității noastre.
La final de an, Raiffeisen Bank are rezultate foarte bune care ne dovedesc că suntem pregătiți să ne continuăm dezvoltarea. Vom continua să ne consiliem clienții cu soluții bancare potrivite pentru ei, indiferent de contextul economic pe care îl vom parcurge în anii care urmează, știind că suntem o bancă solid capitalizată, cu o poziție puternică de lichiditate”, au transmis reprezentanții Raiffeisen Bank pentru DC News.
Raiffeisen Bank are peste 5.000 de angajați și deservește peste 2 milioane de clienți, astfel: 100.000 de IMM-uri, 5.600 de corporații și 2.000.000 de persoane fizice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News