Președintele asociației Romanian Bookmakers, Liviu Popovici, a transmis că industria jocurilor de noroc a fost singura din mediul privat din România care a făcut campanie țintă pro-vaccinare.
„Asociația Romanian Bookmakers reprezintă în special partea de pariuri din industria de jocuri de noroc, dar nu numai. Împreună cu alte două asociații ne-am pus resursele la comun și, cu susținerea celor din industrie, am început o campanie pentru promovarea vaccinării”, a transmis Popovici.
„Campania a început, de fapt, cu un sondaj în rândul angajaților din industrie care a relevat că avem o intenție de vaccinare exprimată de 45%, peste media națională”, a continuat el, spunând că este probabil impactul suferinței din cauza pandemiei. „Ei își doresc să revină la serviciu, au fost peste un an în șomaj tehnic”.
„Ne așteptam la un rezultat ceva mai pozitiv și am ajuns la concluzia că trebuie să facem ceva, mai ales că avem încă 20% dintre cei care au participat (peste 3.000 angajați) care au afirmat că sunt indeciși. Dacă ar primi mai multă informație de la angajator, de la instituții, ca să înțeleagă mai bine ce înseamnă vaccinarea, (...) s-ar vaccina”, a mai spus președintele Romanian Bookmakers.
„Pornind de la această idee, am extins puțin și am ajuns să facem o campanie destul de consistentă, singura campanie țintită pentru promovarea vaccinării din mediul privat la nivel național, atât în social media, cât și la TV sau pe site-urile organizatorilor. Inclusiv la locațiile de jocuri de noroc veți vedea mesaje afișate, atât în exterior, cât și în interior”, a adăugat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu